det är så bra när det funkar som det ska



då har det börjat fungera att kommentera mina inlägg igen. va skönt.
det har varit så grymt tyst nu under tiden det inte fungerade, nästan lite tråkigt att blogga då. man har liksom inte känt sig inspirerad att skriva något överhuvudtaget.

nu har jag precis hjälpt mamma att lägga in lite låtar på hennes mobiltelefon. ska alldeles strax köra till jobbet. men först tänkte jag slänga in en ljudbok på min mp3 som jag kan lyssna på i natt.

hejsvejs!


Katie

Åh, har det strulat en massa? Kommentarerna är ju liksom hälften av det roliga. Jag förstår att det blir tråkigt när det blir tyst.

Nej, shopaholic tror jag bara att man är när man lägger ut en förmögenhet på märkeskläder!

Ja, det är ju så himla mycket smartare att handla billigt!

2009-08-22 @ 16:00:03
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

M I R A B E L L E

jag har gjort mitt första video inlägg, så seriöst hahah! alla cchhhekkkkkkkar :D pussbabe

2009-08-23 @ 02:52:26
Bloggadress: http://mmirabell.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0