finally home!

då var man äntligen hemma från jobbet.
men jag kan inte säga att jag har haft en tråkig arbetsdag, det har faktiskt varit riktigt skoj idag, har ju varit ledig en vecka och jag har saknat det. fast jag inte känt det under tiden jag varit ledig så var det skönt att vara tillbaka idag!
men det kändes verkligen att man varit ifrån det en vecka för jag blev sjukt trött när jag hade 1 ½ timme kvar ungefär, ögonen ville inte hålla sig öppna och jag var nära att köra av vägen ett par gånger. som tur var hade jag richard i luren, som också jobbade, så vi fick hålla varandra vakna. en riktig jävla tur. men när jag kom in till lund innan jag skulle rusta av så köpte jag mig en redbull så att jag inte behövde oroa mig på vägen hem, det var ju en bit ändå.
gillar egentligen inte att dricka redbull, där är så himla mycket socker och det är inte alls nyttigt med sån energidryck, men ibland måste man. det blir ju så när man inte tycker om kaffe. hehe.

men nu ska jag faktiskt se ett avsnitt 2 ½ men innan jag somnar. kan ju inte direkt lägga mig på kudden och somna som ingenting, det har jag aldrig kunnat. men ett avsnitt av världens bästa show gör nog susen.

natti natti allihop! (ni sover säkert redan dock)


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0