finally

idag har jag haft världens huvudvärk näst intill hela arbetspasset, hur jobbigt som helst är det att jobba då. man ska ju koncentrera sig hela tiden eftersom man kör bil i mörker. varje bil man mött och dess ljusen har isat i hela huvudet. skitjobbigt har det varit.
menmen. nog om det nu.

har sett en urgullig kattfamilj inatt, supersöta. men dem blev rädda så jag kunde inte klappa dem. men var hur nyfiken som helst så var tvungen att gå närmare för att titta. hihi. så kär jag blev i dem små söta ungarna. vill också ha det hemma snart. men det ska jag ju få!

nu ska jag bara precis sova ett par timmar hos mina föräldrar, sen blir det att stiga upp tidigare än jag gjort på megalänge och duscha och så, sen köra till kävlinge för att hämta hankatten. längtarlängtarlängtar!

godnatt allihop!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0