helguppdatering: söndag



söndagen var en hemsk dag.
för första gången i mitt liv var jag riktigt fylledålig, hade en hemsk bakfylla. spydde och mådde allmänt dåligt, huvudet sprängde och usch, det var ryggläge halva dagen. hehe.

sen när jag gick upp stod städning på schemat, vi höll på hela dagen fram till sent på kvällen. tror klockan var elva eller nåt när vi slutade och då la vi oss på soffan och såg borat. en sjuk film. synd och skam att vi inte har sett den än. hehe.

jag sortade även bland alla mina miljoner skor och 25 par försvann bara sådär. 15 par slängde jag och ungefär 10 par ska jag slänga upp på tradera. kommer att länka till dem här sen när det är gjort. tänkte ta itu med det idag faktiskt.

här kommer lite bilder från dagen!


älskling sortade i sina verktygsgömmor

vi var av med gosan ett tag, sen hittade vi henne sovandes instängd i garderoben.
men det gick nog ingen nöd på henne.

sötnosen var helt utslagen hela dagen, vet inte vad det var med henne.
men sen på kvällen var hon utvilad och mer busig än någonsin!

älskling står och stryker det nytvättade sofföverdraget

underbart var det att få ordning på allting!


Emmelie

så söt katt :)

2009-08-17 @ 17:56:55
Bloggadress: http://twwiinie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0