I have done it again!

ska ju inte shoppa mer, men när jag fick ellos höstkatalog kunde jag bara inte låta bli. gud vilket coolt höstmode det är i år. gillar det skarpt. och jag köpte faktiskt bara saker jag verkligen behööööver. :)
paul kommer mörda mig, men jag får väl slänga eller ge bort något plagg då. men det har jag gjort ganska mycket senaste tiden, så får ju ersätta dem med något. mamma fick ju 2 par jeans. sen har jag t-shirts till henne i en kass också, sen så fick emilia två klänningar och ett linne (tror jag) så det är rätt så duktigt av mig tycker jag. tänkte ändå visa vad jag har beställt.

från vänster...                                                     
1.
ljusrosa lång swettis, supersnyggt och mysigt att ha hemma och när man bara ska iväg snabbt eller så.
2. svart lång swettis, tyckte dem var så fina båda färgerna så kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle ha.
3. mörklila tunika, tänk att ha den här till ett par svarta strumpbyxor, kanske spets, och ett par stövlar och skinnjacka.
4. höga svarta vinterstövlar. älskar såna här, har ett par beiga sen förra vintern, ångrar att jag inte köpte svarta förra året.
5. det ska tydligen vara tunikor med resår i höst så jag fick investera i en sån också, tog dock en svart och INTE en orange.

ps. kommentera gärna min inköp! :)

gud så bra att man kan göra sånt här från mobilen. annars hade jag dött av detta arbetspasset kan jag säga. hehe. sjuuukt tråkigt. menmen. man måste ju ställa upp!
sen när jag slutar blir det roligare däremot. ska köra direkt hem till en kompis och käka lite och se på en film. ska bli trevligt. kommer att vara megahungrig då, känner att hungern börjar komma redan nu men jag slutar ju inte förrän om 1 timme och 50 minuter. alltså kommer jag vara vrååålhungrig.

har i alla fall trevliga arbetskollegor här i form av wille och robin. :) tack för det.

nu ska jag vara social hade jag tänkt.

tjohejsan!


Sofia [gaspedal.blogg.se]

söt blogg!

2009-08-03 @ 20:00:44
Bloggadress: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0