jag lever!

då får jag väl ta och berätta för alla att jag lever. trots alla höga doser av koffein igår och på tok för lite sömn så klarade jag mig igenom natten. blev en fika på morgonen med mina kollegor också. brukar inte jobba på det skiftet särskilt ofta så det var riktigt skoj att träffa det folket igen, så det blev till och med att jag stannade över lite på jobbet bara för att sitta och snacka. det är absolut inte varje dag man gör det.

nu ikväll har jag faktiskt ätit pizza. inte bra för kroppen men vafan, någon gång kan man faktiskt. egentligen så gillar jag inte pizza särskilt mycket, tycker mest det är flottigt och äckligt men det fanns inget annat alternativ här, jag hann ju inte äta innan jag stack hemifrån päronen, för jag prioriterade att sova riktigt länge eftersom jag låg lite efter med sömnen. vad ska man då äta när det är lunch nu om ett tag?! hehe. får väl sticka och snacka skit med herr bonde i eslöv kanske?! vi får helt enkelt se.

men shit vad sur jag var i morse. först kommer doris och lägger sig ända uppe vid mitt huvud och vill bara kela, och visst tänker jag, supermysigt. ligger och klappar henne lite på magen och myser och så. sen somnar jag. och då blir hon sur så hon börjar klappa till mig i ansiktet för att jag ska vakna igen. dumma katt. sen börjar hon bita mig i tårna och hålla på. blev skitsur. slängde ner henne på golvet flera gånger men hon gav sig inte, och om jag stängde ute henne så höll hon bara på med dörren så det ljudet blev jobbigt. men jag ska fan inte släppa in henne alls i natt/imorgonbitti. hon får bli ute så jag får sova ordentligt.

men nu är det faktiskt dags för mig att stänga ner allting här och sticka ut och köra.
hoppas alla får en underbar kväll!

kramar


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0