maximal otur

man kan väl säga att jag verkligen har haft maximal otur med den bilen jag har köpt nu. eller ja, jag köpte den i april nån gång tror jag. där omkring i alla fall.

och sen dess har följande händelser inträffat:

-  en tant backar in i min bakdel på ica maxis parkering när jag sitter i bilen
-  när bilen sen är lagad av bilfirman på hennes försäkrings bekostnad, så backar nån in i den igen på exakt samma ställe, men smiter
-  fick färgstänk på mina spoilers där framme, och min pappa som bara ville hjälpa till att få bort dem gnider in spoilersen med lacknafta,vilket gör att klarlacken försvinner och den vanliga lacken blir helt matt, det går visserligen att fixa till, men ändå
-  bakre ljuddämpare smäller, och när jag sen nu ikväll parkerar bilen på parkeringen här utanför så ser jag att hela avgasröret har lossnat och sitter inte längre på sin plats. suck. ska till martin på onsdag och få den lagad. suck.

hur mycket mer otur kan man ha på dessa fåtal månader som jag har haft den? är det någon jävla förbannelse över den bilen eller? ska det var så otroligt illa att man har köpt sin drömbil och vill ha den hel och fin?


Anna

2009-08-02 @ 22:59:21
Bloggadress: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0