något är sjuukt fel

det är något som har hänt med min blogg, flera personer har kontaktat mig och säger att det inte går att kommentera, att det kommer något typ error eller så. skitkonstigt. jag tyckte väl att kommentarerna varit lite väl få den senaste tiden. hehe. måste ta reda på vad det är som är på tok. hehe.

i alla fall, igår var jag och paul ju i malmö. tanken var att vi skulle på NRJ in the park, men det blev inte så. på vägen stannade vi på pauls jobb i landskrona för han skulle betala lite färg och så, där köpte vi även svart kakeldekor som vi tänkte ha i köket när vi har gjort om där.
sen bar det av till malmö, där vi trodde att vi kört fel och jag ringde mamma som en galning och precis när hon svarar så bara ser jag ikea och vi hade alltså kört helt jävla rätt, såå grym jag är! :)
det är fan inte lätt att hitta i en storstad när man själv är från landet. hehe.
på ikea köpte vi lite saker till köket. tänker dock inte visa vad vi köpte, det får ni se senare när det är klart. det är nog lite svårt att se vårt nya kök framför sig när jag bara visar saker vi har köpt till det, men jag kommer att visa före och efter bilder sen när det är klart. vi har dock inte börjat med renoveringen men snart så, ska bara ha alla grejer först.


paul på väg in på ikea i malmö

idag har vi gjort en massa. direkt när vi gick upp så var det tvättid som stod på schemat och vi hjälptes åt, hör och häpnad, men det gjorde vi faktiskt. framsteg!
fick även investerat i ett spraymedel som ska ta bort lukten av kattpiss, hoppas det fungerar. håller på att behandla våra sängar just nu och det ska värka över natten så vi får sova på soffan båda två. så länge man inte gör det ensam så är det väl okej.
sen så fort vi tvättat klart så körde vi ner till stranden och hade det mysigt. dit hade vi med varsin matlåda med min hemgjorda kycklingsallad. mums! vi spelade beachboll och badade och solade och åt glass. precis så som det ska vara när man har semester, synd bara att det fina vädret kommit nu på slutet. jag börjar ju jobba imorgon. tråkigt är det, men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka även fast jag bara varit borta en vecka. här kommer lite bilder från stranden!


älskling ligger och solar

beach to the left

beach to the right

när vi kom hem från stranden såg vi en riktigt riktigt bra film. det var urlängesen jag sett något som är så in i bombens bra, förutom prisonbreak då. men det var twilight vi såg och gud, jag kan knappt vänta tills tvåan kommer, för det var så himla uppenbart att det kommer en tvåa i slutet. läääängtar.


nu har vi precis lagt in all den vikna tvätten och snart ska vi mysa i soffan med ice age 3. ska bli najs.

have it najs everybody!


jennie

haha nä tyvärr inte. vår är ju inte kastrerad än men han är bara 10 veckor hehe:) jag jobbar som frisör! vad gör du själv? kramar

2009-08-21 @ 16:00:01
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0