naken kille i limegrön borat-outfit



det känns som att det alltid är samma visa dem helgerna som jag jobbar och sover hos mina föräldrar, det är alltid lika dålig uppdatering här på bloggen då. det brukar liksom inte finnas något speciellt att blogga om, jag bara jobbar, sover och äter liksom. hur intressant är det?

inatt när jag jobbade, nu på slutet faktiskt, hände något skoj. haha.
jag såg en naken kille längs vägen som gick i sån borat-outfit. men det är ju ändå NAKEN liksom, tycker jag i alla fall. haha. han gick och höll sig för sin snopp för att inte visa den. haha. skitroligt såg det ut. han hade tre kompisar med sig också som skrattade som bara den. och jag körde bara förbi. brast i skratt direkt när jag såg det. fan att jag inte hade kameran med mig till jobb. haha.
kanske man alltid ska ha det ifall det skulle hända något skoj som detta till exempel?

paul berättade även att gosan har börjat löpa så smått så det är dags att få hem den där hankatten nu. ska bli sjukt skoj. ska prata med han som har den imorgon så den får komma antingen imorgon eller så får jag hämta den måndagmorgon!

nu ska jag se film och sen sova. är sjukt jävla trött.
och här är varmt som fan så kommer svettas ihjäl i natt.

nattinatti!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0