nyss hemkommen från landet



då har man nyss kommit hem till mamms och papps i svalöv. har varit hemma hos en kompis som bor långt ute i ödemarken med massa åkrar kring huset, och käkat lite och sett på film/TV efter jobb. trevligt värre.
det blev andra halvan (den efter nyheterna) av beckfilmen och sen 2½ men. dem är för jävla coola. ska nog ta och fixa hem lite avsnitt, kanske hela säsonger. har ju snart sett klart the king of queens, så då kan jag behöva något nytt att kolla på.

doris är för söt. hon möter en i dörren och vill kela varje gång man kommer hit. och nu ligger hon och busar med mina fötter. såå söt är hon. ångrar fortfarande lite att vi inte behöll henne själva.
menmen. det kommer nog fixa sig i framtiden med en katt till för oss. ska bara hitta rätt hane att para gosan med. :)

nu hade jag tänk smälla igång en film att somna till. vetifan vilken. men först och främst ska jag se klart den nya harry potter, har försökt mig på att se den flera gånger nu men har somnat och fått starta den någonstans mitt i nästa gång. så det får jag göra även denna gång. har kanske en halvtimme kvar av den, och så trött är jag inte att jag somnar på en halvtimme så det lär väl bli ännu en film efter den.

nu ska jag lämna bloggen i alla fall.

nattinatti på er allihopa!


- H*

- kul ju : ) nattinatti!

2009-08-04 @ 00:59:42
Bloggadress: http://finest.se/hodamerei

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0