obestämd filmkväll

igår när jag skulle köra hem från jobbet så ringde emilia och ville ha filmmys, och jag är ju inte sen att hänga på. så det var bara att köra till svalöv och byta bil och sen köra direkt hem, där emilia och elis stod på parkeringen och väntade på mig. vill ju inte köra min bil för mycket nu, den ska ju lagas imorgon. så jag åkte med emilia hem till henne, hann bara precis upp och ge paul en puss och lämna alla mina saker, sen bar det iväg.

nu sitter jag här och emilia och elis sover. jag själv kan inte sova. sitter och ser en tråkig film. vi såg hata göteborg innan och sen landet för längesedan och nu ser jag själv på landet för längesedan 2. riktigt mysiga filmer är det. enormt bra budskap och lärdom i dem. älskade dem riktigt mycket när jag var mindre. och gör det fortfarande.

har hjälpt emilia med att lägga upp massa annonser på tradera också. och så har jag givetvis kollat runt lite själv också. det är rätt så skoj att kolla runt där, man hittar massa fina saker. har budat på lite, hoppas jag vinner dem. men visar inte bild här förrän jag vunnit. :)

nu ska jag faktiskt stänga av filmen och lägga mig när här på soffan och försöka sova. vi ska ju upp ganska tidigt, eller ja, det är tidigt för mig. jag har tvättstugan klockan 11, så jag måste vara hemma vid halv elva så jag hinner sortera allt. har hur mycket som helst. vi har nog inte haft så mycket tvätt sen vi flyttade in i lägenheten. hur mycket som helst. kommer säkert ha mer tvätt över när tvättiden är slut, som tur är så har jag grovtvättrummet också. för där kan man väl tvätta vanliga kläder också som man inte är lika rädd om?

nej minsann, nu får det vara bra.

godnatt!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0