ofattbart!

jag har nog fortfarande inte förstått det.
för mig är det så grymt overkligt.
hur i hela friden tänker man?


idag har det hänt massor med saker. man behöver faktiskt inte gå in på allt man gör och är med om i detalj här på bloggen och just idag är en sån dag då det inte känns relevant. därför tänker jag inte tråka ut er med ett långdraget inlägg om vad jag har gjort idag. snällt av mig va?! ;)

just nu sitter jag hemma hos världens bästa matilda och ser på film, eller ja, vi pausar filmen just nu men filmmys har vi i alla fall.

imorgon blir det backtowork som gäller. ska bli trevligt.
nej minsann. nu återgår jag till filmen, sen är det bingen som gäller.

förlåt för så dålig uppdatering, ska bli bättre på det. jag lovar.

nattinatti!



Linda

skriver inte heller om allt i bloggen. även om jag skulle vilja vissa saker bör man nog behålla för sig själv L

2009-08-31 @ 16:25:00
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/AIP

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0