påminnelse om tradera-annonser



nu måste jag bara påminna er om mina annonser på tradera som slutar nu på måndag och tisdag.
jag har rensat bland alla mina miljoner par skor och lagt ut dem jag inte längre behöver eller impulsköp som inte satt så bra på just mina fötter osv. där finns oanvända par och mycket sparsamt använda par.
det är riktiga fynd!!!

klicka in er här och se själva.


Linn

sv: Okej, men va sent du jobbar. Vad jobbar du då med?=)

Va glad jag blir att du tycker jag inspirerar! Tack, det värmde!:)

2009-08-23 @ 10:59:14
Bloggadress: http://linnnwiklund.blogg.se/

Katie

Hihi, precis :D



Jag är 21 år och bor i Umeå större delarna av året men nu under sommaren har jag varit hemma hos mamma i Sollefteå och bara haft riktigt sommarlov!

Jag pluggar till låg och mellanstadielärare också. Det är himla roligt!

Så det är väl det kanske :P

Var bor du och så?



Ja, jag kände att det behövdes lite lördagsskoj!

2009-08-23 @ 12:05:28
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0