sommaren är tillbaka

gud va fint väder det är idag.
det har regnat och åskat och varit lite småkyligt ute den senaste tiden, i ett par veckor faktiskt, men nu känns det verkligen som om sommaren är tillbaka, lagom tills höstkänslorna börjar smyga på. hehe.

idag ska jag tillbringa dagen tillsammans med mamma och lite andra folk som jag känner nerifrån svalövsområdet och kusiner och så, på stranden här i ängelholm faktiskt. dem lär säkert komma hem här för att se hur vi bor sen också. som tur är så är det ganska städat här ändå. ska plocka undan lite det värsta nu innan jag sticker dit, mest för att vara förberedd liksom.

oooh, en sak, jag säger det återigen, tradera är ett jävligt bra påhitt! ikväll hade jag faktiskt tänk lägga upp lite fler kläder där. fick ju sålt nästan allt jag la upp förra omgången. men jag meddelar här på bloggen när jag lagt upp det. ska nog gå igenom alla mina miljoner skor också. det får inte plats fler nu. hehe. känner att jag behöver göra plats för nya fräscha skor istället för att hålla fast vid mina gamla och tro att dem ska bli moderna igen. hehe. det är verkligen dags nu!

nej nu ska jag göra lite matsäck i en kylväska som jag ska ha med mig och sen byta om och packa.

tjingeling!


- H*

- härligt !

2009-08-06 @ 17:27:45
Bloggadress: http://finest.se/hodamerei

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0