dålig inspiration idag

vet inte alls vad jag ska skriva. det har ju inte hänt särskilt mycket det senaste dygnet. är på jobbet just nu. har fått positivt besked angående juldagarna också, ska vara ledig från jobbet 23, 24 och 25 december så jag kommer att kunna deltaga på ALLA julmiddagarna som vi är bjudna till, jättehärligt ska det bli.

dock har jag efter denna helgen en riktigt jobbig arbetsperiod framför mig, men jag klarar det. det är det värt för att få vara ledig under juldagarna. :)

imorgon ska jag ha det riktigt mysigt där hemma på dagen. hade tänkt baka lite lussekatter och lyssna på julmusik. sen blir det även att laga middagen så den är klar när paul kommer hem. har lovat att göra en riktigt fin middag. längtar. :) har ju inte varit hemma nu sen i måndags så det ska bli skönt att komma hem. julradio.se kommer att spelas på hög volym hemma hos mig och DVD-brasan kommer att knastra i TVn. är inte det mysigt så säg?!

sen hoppas jag även att vi ska få upp julgranen snart också och julgardinerna i vardagsrummet, för när det är gjort kan jag fota allt vårt pynt och lägga upp här som jag har lovat. ser fram emot det. :)

nu ska jag läsa lite i min bok som jag tipsade er om igår. ni hittar inlägget här.

tjingeling


Anna

Absoolut visst är det så, det med pulversåser och så vidare.



Haha det gör du rätt i, ett ganska bra tips om du frågar mig. Klubbor is the shit! :)



Jag sitter i soffan och väntar på att Glee ska börja. Hur länge jobbar du ikväll då?

Vad skönt att vara ledig hela jul helgen, är det både middag hos dina och pauls föräldrar som gäller?



Jag och stackars mig (en av dom lediga) ska råka ut för alla andra lediga slashasar som drar benen efter sig på stan! Haha :P



Är du ledig i helgen? :)

2009-12-03 @ 21:00:36
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0