dan för dan före doppare dan



hahahaha. det låter så knäppt och det ser ännu knäppare ut när man skriver det såhär i talspråk. menmen, det är ju faktiskt just den där dagen idag! :)

det snöar hur mycket som helst och är allmänt blött. precis så som jag inte ville ha det. igår var det perfekt men idag börjar det bli sämre. :( inte alls roligt. men vi får hoppas att det fryser på i natt och blir ännu kallare imorgon så den fina snön håller i sig över juldagarna!

just nu sitter jag på jobbet och tråkar. har hittat ett spel till nintendo wii som jag har förälskat mig i, och det kan jag lova att jag ska leta efter imorgon på ullared. hehe.
jaaaa jag vet, vilken idiot jag är som åker till ullared dagen före julafton. hehe. men jag följer med min bästa vän emilia som ska handla julklappar och då tänkte jag bara passa på att köpa lite kattsand och annat smått och gott. behöver egentligen ingenting så direkt, följer mest med för att det är roligt. paul ska också med faktiskt.
det är inte heller säkert att där är megamkt folk, det kan även vara så att där inte är mycket alls. det är antingen eller, inget mellanting. men vi beger oss halv sex imorgonbitti. ska faktiskt bli riktigt trevligt. :)

nej nu ska jag läsa lite på min bok!

tjingeling


Sophie

Fint julkort vi fick idag, söt din kise var med tomte dräkt :P

2009-12-22 @ 20:42:57
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0