gosan och kjell brottas

vi har två ursöta katter här hemma nu, det vet ju alla ni som brukar läsa min blogg. så jag tänker inte förklara till någon längre utsträckning!

kom på dem med att ligga och brottas i soffan för en stund sen och jag var bara tvuungen att filma. dem är ju såå otroligt charmiga när dem håller på. man kan titta på dem hur länge som helst och bara förälska sig! :)

kolla noga in hur snäll och försiktig gosan faktiskt är med honom. man ser riktigt att det är olika ronder och så, för hon håller liksom fast honom när hon har vunnit och sen släpper hon när dem börjar om. tror inte hon går på för fullt heller för hon kan mycket bättre än såhär. man hon är såå ödmjuk min lilla bebis!




ps. bilder från igår kommer senare. min mobil dog nämligen igår så vi fotade med emilias kamera och jag måste upp till hennes jobb för att föra över allt sen! :)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0