gulliga ungar

vaknade för en timme sen av att jennie kom hem från jobbet och hon drog upp mig för att gå till dagis och hämta barnen. det var rätt skönt att komma ut i den friska luften och gå en liten promenad. frost och svinkallt ute, men det hindrar inte mig att tycka att det var härligt.
blir dock på lite sämre humör när jag tänker på att jag ska vara ute hela natten när jag jobbar, kommer bli sjukt kallt. men det är sånt man får ta.

här är bilder på världens sötaste ungar! ;)

 

nu sitter jag i soffan och ser på robin hood med isabelle och tuva ligger och sover och jennie är och köper mat till oss. är svinhungriga ju! :)

sen ska jag ju hjälpa henne att fixa kalendern innan jag ska köra till jobbet.

 

hur ser eran dag ut?

 

kramar



Jennie

Ju mer man går med high heels, ju mer lär man sig att gå helt enkelt :) Jag såg nog också ut som en tok innan jag lärde mig, men det gör alla i början =)

2009-12-02 @ 14:39:23
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Ani

sv: har aldrig haft på mig ett så vet faktist inte om det är det men tror inte att det spelar så stor roll, om det är snyggt så har man ju på sig det ändå :) :P

2009-12-02 @ 15:22:55
Bloggadress: http://aramian.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0