jag stör mig

det är så himla fint nu när man är ute när det är mörkt, det är fina adventsljusstakar eller stjärnor i alla fönstren och ljusslingor i träd och buskar. hur fint och mysigt som helst.
men det finns EN sak jag stör mig rejält på - människor som har BÅDE en ljusstake OCH en stjärna i samma fönster. jag tycker personligen att det ser förjävligt ut. antingen eller, så tycker jag. om man nu skulle ha så himla svårt att bestämma sig så kan man väl ta vartannat år?

är det bara jag som tycker såhär eller vad tycker ni?



(bilden har ingenting med texten att göra i sig, hittade den på google när jag sökte då jag själv inte hade en bild på detta elände, så om du som bor här med detta fönstret så är det absolut inget personligt)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0