jättefin julkrubba

idag på jobbet såg jag på ett ställe en jättestor fin julkrubba. saknar faktiskt att ha en sån hemma. äger ju faktiskt en, men den står hemma hos mina föräldrar där den alltid har stått och det tycker jag att den ska fortsätta med. men som sagt så saknar jag att ha en hemma där jag själv bor. det är ju trots allt av den anledningen som vi firar jul överhuvudtaget - jesu födelse.
med risk för att låta gammalmodig så tycker jag faktiskt att det är viktigt att lyfta fram det i julpyntet.

vad tycker ni angående det här med julkrubba?


synd att bilden blev så dålig :(



jennie

afan, ja men som sagt det är nog läget som gör att det är så höga priser:)



Jajamen, där bor vi:)) Ja det är centralt, om man nu kan kalla det centrum när man bor i en sån liten by hehe:P Är en ny lägenhet också så är jätte skönt att allt är nytt och fräscht:)

Ja jag förstår att det är drygt, har du jobbat där länge?



jaja det är lugnt alla har vi mycket nu innan Jul!

det är bara att höra av sig sen om det blir aktuellt:)



Kram

2009-12-16 @ 11:55:39
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

emmelist

haha ja den var ju inte direkt snygg. fast på rätt person blir den nog riktigt snygg :P



vad har du gjort idag honey?

2009-12-16 @ 19:12:27
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0