jättefina tårtor

har suttit och googlat på tårtor en stund och hittat massor med coola. jag ska ju fixa en fin tårta till mitt kalas som jag ska ha efter att vi kommit hem från sälen. jag fyller ju år när vi är där! :)

ska antagligen beställa en hellokitty som det ser ut nu. men här är några andra jättefina som jag fallit för.




Anna

Gud så gott med tårta, ååh vad sugen jag blev nu. Attans jag känner ingen i närheten som fyller år förrän i januari. :)



Helgen har bestått av bad på paradisbadet, god middag ute, bio. ännu mer film tittande och lite glögg. :)



Nä än så länge är det inte så pyntat här hemma det kommer lite närmare jul, men däremot så är baket igng för fullt. Bde godis och kakor. :)



Så det är jobb som gäller inatt?

Jag är ledig fram till imorgon och då har jag faktiskt en lång kväll i stället för natt 13-21.30. :)

2009-12-07 @ 22:12:37
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0