lugn dag!

idag har mest varit en lugn dag faktiskt. har sovit ett tag, städat runt lite, fixat hemlis som jag inte kan skriva här. kommer berätta senare när det är dags, men det innebar att jag var tvungen att låna emilias dator ett par timmar, så hon kom och lämnade den på vägen till jobbet i morse.
sen vid fyra när hon slutade så körde jag bort till hennes jobb och lämnade den. sååå nyfiken hon va, och troligtvis ÄR!!! hihi. men hon får inget veta.

sen har jag och paul varit och handlat lite förnödenheter på maxi och jag hämtade även ut hans julklapp som hade kommit! :)

därefter blev det att köra hem och laga mat och göra lite julgodis. har även sett mammas pojkar, paradise hotel och saw 6. så det har varit mycket mys idag!

nu så har han gått och lagt sig och jag ska åka iväg till akuten i helsingborg med emilia och elis. elis har svårt att andas så hon hämtar upp mig snart. klart man ställer upp för sin bästabästaste vän!

måste klä på mig nu. hon är nog snart på väg.

puss o kram!







Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0