mammas pojkar HAHA

hittade ett sjukt roligt parodi-klipp på mammas pojkar.

se själva och skratta inte er själva ur stolen bara. haha.



Emmelist

ja jag har aldrig varit direkt sugen på nattjobb :P räcker med att man jobbar så man inte e hemma förrän 22.



sen brukar jag ha riktigt feta pass... typ 7-19...eller 10-21. Dom känns!

2009-12-11 @ 09:34:26
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

jennie

HAHA så jävla kul! helt klockrent!



Oj shit 480 är rätt mycket! fast är det en riktigt fin salong och bra folk som jobbar där som tar hand om en, så kanske man tycker det är värt det:)



Ja 8 år är sjukt länge, men känns konstigt nog inte så länge.? tiden har verkligen gått skit snabbt.

Men då ha ni ända gängat ett tag ju:))

Ja folk är väl allmänt rätt glada för att snacka i kommunen, blir väl så med småbyar kan jag tänka mig.



Yesbox vi bor i en lägenhet mittemot Gunarrson (ICA) är en helt ny lägenhet så känns skönt eftersom vår gamala hade en del brister:)

Är det lägenhet eller bostadsrätt ni bor i?



Ja det är helt lugnt förstår att det är mycket ni innan Jul:) Men bara hör av dig sen om du är sugen på en klippning:)



Kram

2009-12-11 @ 12:39:10
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0