nattlig fika med kollegorna



va trevligt vi hade på lunchen idag med fika. såå himla härligt. men ännu en natt med ren mobbing var det som stod på tapeten, men så är chargongen på vårt skift tyvärr. haha. eller ja, det är rätt skoj ibland. men mycket roligare när vi är två tjejer som är på samma sida, nu var det jag mot tre och för en stund var dem även fyra mot mej. inte kul. men jag klarade det i alla fall.

max hade med sig glögg och så bjussade jag på mammas lussebullar och pepparkakor. mumsigt. robban hade räksallad så alla skulle tvunget pröva att ha det på pepparkakorna, en succé fast mesen max vågade inte testa. haha.





sista bilden är våra söta tomtar som står på bordet i matsalen. haha. :)
finns att köpa på ÖB om någon gillar dem!

som sagt, ännu en hård natt tillsammans med mina arbetskollegor. måste säga att detta är det jobbet jag har trivts bäst på hittills i mitt liv, trivs riktigt riktigt bra och det är mestadels pga mina underbara kollegor! dem ska ha stort PLUS!


Emilia

Va mysigt ni verka ha det..

Jag såg direkt att d va våra Ö&B tomtar =D

2009-12-09 @ 11:00:21

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0