pust stånk och stön

herregud vad det är tråkigt med tvätt. stod precis i vardagsrummet och sorterade upp allting i mina blåa ikea-kassar och jag har redan tröttnat. och tvättiden har inte ens börjat. det bådar gott. haha. eller inte. suck.

emilia ligger och sover på min soffa. såå söt hon är! :)
har gjort deg till lussebullarna också. kommer bli riktigt härligt med nybakade bullar sen. är megahungrig så måste fan ta och käka lite frukost snart innan min mage typ hoppar ur kroppen och springer till pölsemannen och köper en korv alldeles själv. haha.

nej nu till tvättstugan.



Jennie

Det skulle nog sett roligt ut om magen ploppat ut själv :P

2009-12-14 @ 15:56:44
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0