sjukt imponerande adventsljus



det finns ett företag som heter AlfaLaval i lund och dem har så sjukt fint i alla sina fönster. det är inte bara det att det är mysigt för att där står ljusstakar eller så utan det är så himla genomtänkt.
det ser ut precis som om dem har stått med linjaler eller liknande och mätt så att ljusstakarna ska stå på exakt samma ställe på varje våning. sjukt snyggt är det.
kolla själva.



nu är det ju tyvärr så att precis mitt i huset så var det en ljusstake som var släckt, just bara för att jag bestämde mig för att fotografera det idag. men vanligtvis så är där tända ljusstakar i alla fönster, det har jag själv sett andra kvällar ju. otur just idag bara.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0