stolt över mig själv

nu har jag tagit ett steg närmare att ta tag i min situation gällande mina betyg. paul har idag med sig min mattebok till jobbet, han är ju här i svalöv, så jag ska strax köra ner till honom och hämta den. sen ska jag köra och köpa ett rutat block. sen ska jag faktiskt börja plugga matte när jag sitter i receptionen på sony ericsson, och förhoppningsvis får jag gnistan tillbaka så jag även tar fram boken där hemma. sen när jag känner mig redo är det bara att göra en prövning på komvux. tänkte ta mig en tripp ner på komvux på torsdag och skriva in mig, och kanske även få lite småprov som jag kan öva på under tiden jag pluggar. vet att min gymnasielärare alltid hade såna, och det tror jag dem flesta lärarna har. annars finns det säkert nåt på nätet, där finns ju allt nuförtiden.

nu ska jag bara resa mig ur min varma goa säng och klä på mig, sen dra ner och äta frukost. därefter blir det att köra till paul!
ska nog ta en sväng in om nova för att kolla lite julklappar på vägen till jobb. har några kvar. speciellt en till farmor, det blir svårt men jag vet ungefär vad det blir. det är egentligen paul som ska köpa den, men det vet man ju hur det blir. hehe. han kommer vänta till den 23e och det pallar jag inte med, man får vara ute lite i god tid. orka springa i affärer den 23 bland alla andra, om man KAN ta det innan så gör man väl det, eller?!

hoppas ni andra får en bra dag, själv ska jag ju jobba :(


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0