TIPS på bra plattång

visst skulle väl alla vilja köpa en plattång som är riktigtriktigt bra till ett riktigt bra pris?
det finns väl ingen tjej som inte skulle vilja det.

jag har provat en hel del olika plattänger, för jag plattar mitt hår ganska mycket och det har hänt mig hur många gånger som helst att man kommer hem och så funkar inte plattången särskilt bra till just mitt hår. har ganska tjockt hår nämligen.
det har även hänt flera gånger att plattången efter ett tag har slutat fungera eller att det blivit glapp i sladden, vilket är mycket tråkigt. det vet jag dock inte om det kommer hända med den här, men troligen - statistiken säger det. hehe.

men nu till saken. jag hittade en plattån som kostade mig 99 kronor som jag är sjukt nöjd med. har aldrig någonsin varit så nöjd innan med någon annan plattång. har haft en likvärdig men ingen som varit bättre.
såå, om ni springer på den här plattången någonstans eller rentav ska besöka ullared och behöver en plattång så har ni ett riktigt bra tips här nedan:



den är även riktigt snygg i designen, alltså till utseendet och det är ju inte något man tackar nej till. den värms upp till max 200 grader (vilket man kan ställa in själv hur mycket man vill ha) på ungefär 1 minut (vet inte exakt men det är snabbt i alla fall) och den har keramiska plattor som inte är lika skadligt för håret. den har även en indikatorlampa som visar när plattången är färdiguppvärmd och en av- och på-knapp!
att den är smal gör att den är lätt att hålla i och lätt att hantera, och den rundade designen gör att man även kan göra stora lockar med i håret med den, alltså har man en funktion till gratis! :)

ja, mina vänner. det här är mitt tips för att bli fina i håret nu när det går mot ljusare tider och vår!


Sabina

kul att en så billig kan vara bra =)

2009-12-30 @ 10:23:05
Bloggadress: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0