ullared-dag

dagen innan julafton, nämligen den 23e december så besökte jag och emilia ullared. haha. hur många som helst avrådde oss från att åka dit den dagen för där skulle vara hur mycket folk som helst och vi skulle få köa i timmar och det ena med det andra. men vi trotsade alla och åkte dit.

såhär såg det ut på parkeringen utanför:

behövde bara fotografera den här delen av parkeringen för resten var helt tom. det här som ryms i bilden var vad bilar där var. och detta var ändå typ bara tio minuter innan öppning. helt sjukt. har aldrig kommit dit när det varit så himla lite bilar.

supermysig belysning hade dem pyntat med såhär i juletider!

längre bort från entrén än såhär behövde vi aldrig stå:

innanför entrén fanns det hur mysigt julpynt som helst:

och även inne i varuhuset var det julfint:


jag och emilia hade en underbar dag!


varuhuset öppnade klockan åtta och vid tio-tiden var vi klara och ute igen. har aldrig handlat där så snabbt. men det var ju inte så himla mycket folk så det gick rätt smidigt där inne. men lagom tills vi var färdiga så kom ruschen med folk som alla hade varnat oss för. det var riktigt mycket folk som köade och det var ganska fullt inne i varuhuset när vi åkte därifrån. men vi var ute i god tid och det är jag glad för! :)

tänkte inte visa allt jag köpte där som jag har gjort andra gånger jag har varit där men mitt bästa köp kommer som ett annat inlägg, passar bättre under kategorin "sandra tipsar", för det var ett riktigtriktigt bra köp!



Sabina

Vilken tur ni hade :p

2009-12-30 @ 10:20:59
Bloggadress: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0