välförtjänt vinst

en av få gånger är det verkligen RÄTT person som har vunnit idol. erik har varit bäst genom hela resan och inte haft någon direkt "svacka" eller några kassa framträdanden. skitbra rakt igenom.

sen kan man däremot bli lite orolig med tanke på att det genom alla åren har gått bäst för tvåorna eller dem som kommit ännu längre ner på skalan, med undantag för agnes då för hennes karriär pekar bara spikrakt uppåt och hon ligger etta på hitlistorna i USA. det är starkt jobbat.
jag hoppas med hela mitt hjärta att erik kommer att lyckas så som agnes har gjort och inte falla i glömska efter ett par månader som dem andra idolvinnarna genom åren har gjort!

all lycka åt erik grönwall!



Jennie

Jag förstår. Det handlar om att vara nöjd med sig själv och tycka om det man ser i spegeln. Sedan spelar det egentligen ingen roll vad andra säger, utan man måste tycka om sig själv för att kunna leva ut riktigt. Jag är heller inte nöjd med mitt utseende, men i mitt fall har det inget att göra med min vikt, utan av andra orsaker.



Jag håller mina tummar på din väg mot en bättre livsstil :)



kram!

2009-12-12 @ 19:03:32
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Sophie

Håller verkligen med, han är skit bra!

2009-12-13 @ 14:08:34
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0