vår fina julgran

nu är vår julgran färdigklädd, paul fick sticka iväg till garaget för att slänga på sina vinterdäck så jag fick avsluta det själv. tråkigt men sant.
men jag tyckte det blev fint i alla fall. är supernöjd. har sprayat in hela granen också och man såg riktigt hur kjell ryggade tillbaka så det kan funka. men vi får nog spraya den varje dag ett par dagar så låter han nog bli den sen! förhoppningsvis...

bilden är inte jättebra, för min mobilkamera är inte strålande. mormor och morfar har ju min kamera med sig i thailand så det får gå. ska se senare, om intresse finns, om jag kan få en bättre bild när det är dagsljus ute. det skymmer ju nu och är ganska mörkt!
här är den i alla fall:



jag veeeeeet, en svart gran!!! haha. men vi gillar den och den passar perfekt in i vardagsrummet!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0