12 februari 2009

jag och paul som inte skulle köpa något till varandra och fira jättestorslaget på lördag när det är hjärtedagen (fast vi ska ju fira imorgon istället eftersom jag ska jobba på lördag), men jag kunde inte låta bli. har verkligen svårt att hålla vad jag sagt när det gäller såna saker. menmen. när jag gick där på nova medan jag väntade på att klockan skulle bli dags att köra till kontoret, så bara ligger det där och det bara är såå perfekt. jaja, han är värd allt min paul. hade jag kunnat hade jag gett honom stjärnhimlen.
älskar dig, paul ardenmark! ♥

sov hur bra som helst i min gamla säng i svalöv. kom däremot hem senare än jag skulle för jag fick jobba över i typ 40 minuter, och det är ju lite bull. menmen. sånt man får ta. hoppas bara att jag slipper jobba över i natt. har typ gjort det nästan varje pass sen jag började här. :( får väl köra på som fan för att slippa. men det var faktiskt vädrets fel igår, jävla skitväder var det. halt och snöigt och kallt. ingen som kan styra över det ju.

men när jag vaknade så var det typ bara en timme till jag skulle vara tvungen att köra till jobb så jag körde direkt. fann ingen ro där hemma. man känner sig stressad ändå tyvärr. körde ner till byn och besökte makalöst billgt och gunnarssons. affärerna där jag sprungit så mycket när jag bodde i svalöv. man saknar det lite faktiskt. dock var det första gången som jag var inne i den förnämnda utan att hitta ett enda dugg, ganska ovanligt. menmen. köpte två plastburkar till köket inne på ica i alla fall. dem har ju en tendens att försvinna på pauls jobb. eller så glömmer han dem kvar där och till sist är där inga där hemma. killar i ett nötskal att vara så tankspridda. :) (i alla fall paul)
sen såg jag en konstig vagn där med stora bokstäver där det stod GATUKÖK och inne i den här vagnen står en kille som ser så otroligt sliskig ut, vill absolut inte hänga ut någon, men hur som helst, skulle aldrig få för mig att handla mat i den där vagnen. kan det verkligen vara hälsosamt? det såg så otroligt skabbigt ut. usch. måste mest kommentera det. blev så arg när jag såg det. låt småbyarna få vara småbyar!

imorgonbitti ska jag vara världens gulligaste flickvän när jag kommer hem. ska ha med mig frukostbullar och dagens industri och duka fram ett megafint frukostbord och sen väcka honom med massa pussar. (måste såklart gosa med mina bebbar också först, och gosan såklart) oooh vad jag ska sköta om honom, min älskling. han är verkligen värd det. han ställer ju upp för mig som ingen annan. han finns alltid där. han är nog det bästa som har hänt mig hittills. världens bästa pojkvän! finns ingen därute som honom. inte för mig i alla fall.

nej nu ska jag ringa honom och se hur han har det idag och se om han har kommit på vad vi ska äta imorgon.

pusspuss <3



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0