fotbolls-EM i somras

i ett år gick jag en utbildning inom bevakning på tech futurum i landskrona. människorna jag träffades genom den här utbildningen är några av de underbaraste jag någonsin träffat. har aldrig trivts så bra i en klass/på en skola som jag gjorde där. jag mådde helt klart jättebra, bättre än jag gjort på många år innan det. när sen utbildningen tog slut och alla flyttade hem till sina hemstäder blev jag ensam igen. varje dag tänker jag tillbaka på tiden tillsammans med mina vänner där. här är lite bilder från en helt oförglömlig dag på akropolis när vi såg en sverige-match i fotbolls-EM i somras.
saknar er allihop oändligt mycket.



nina, sanna, tommy, robert, my, daniel, per, malin, christopher, ajdin, suada, mirela, jesper, yonna, hasse, mona, lina, robin & erik = bästa klassen någonsin. BEVAKNING -07


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0