melodifestivalen i malmö



ärligt talat så tycker jag att det här med melodifestivalen har gått överstyr. nästan varje låt som är med känns det som att man har hört förut. det är alldeles för klöddigt alltihopa och jag tycker att petra mede är en kass programledare, i alla fall till den här typen av program. hon är säkert jätteduktig på andra saker men här passar hon inte in. det är min åsikt. jag respekterar andra som tycker annat, men enligt mig är detta inte ett vinnande koncept. det är självklart svårt att ta över efter kristian look som varit kanon, han gjorde verkligen programmet bättre än vad det egentligen var. klöddet blev inte så genomlysande när han ledde det hela. ja, det var bättre förr.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0