resmål

igårkväll satt vi även och diskuterade lite resmål, jag och paul. vi kollade runt lite på internet och så. så kom vi fram till att vi ville åka någonstans där man inte hör så många andra som åker. inget jättevanligt turistmål liksom. eller jo, vanligt såå, men inget sånt partyställa som andra i vår ålder åker till som aia napa, bulgarien osv. vi vill uppleva något som djungel, öken eller liknande. vi kom i alla fall fram till lite olika alternativ. dubai eller någon annanstans i indien, gambia i afrika, kenya i afrika, sydafrika, tunisien eller egypten. hade varit sjukt mysigt. hittade även till ganska lågt pris till orlando, florida i usa. kan också vara tänkbart. det ska ju inte vara fööör dyrt heller. men vi får se vart det bär av. pengarna har vi ju nästan. kanske inte blir sistaminuten trots allt, men vi får väl se.
längtar såå efter min och pauls första semester ihop. förutom sälen då. men nu helgen om två veckor ska vi ju sova på hotell i göteborg (scandic) och det ska också bli mysigt.

pusspuss <3


Jennie

Så underbart att resa iväg. Det hade jag oxå velat göra, men det är svårt!

2009-02-21 @ 17:37:41
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Sandra Gee

Usch då har du också vart sjuk :(

Va tråkgit... Och ännu värre att du sak iväg och jobba ett 12 timmars pass direkt:( Hoppas det gick bra på jobbet*



Åh TACK va kul att höra att du gillade min låt=)



nej det måste jag ha missat.. har inte vart inne på bloglovin på 2-3 dagar.. Måste jag kolla! :) Va kuL!



Min helg va jättejobbig.. haha.. Blev mycket hårdare fest i fredags än avd det avr tänkt.. så jag va bakis hela lördagen.. fick itne sova mycket.. och spelade sedan en stenhård o jobbig match på lördagen.. efter det av jag helt död.. ändå festade jag lite lätt igår också.. så dum e jag ahha..



KRAM!

Sandra Gee

2009-02-22 @ 16:59:44
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

pp

Jag älskar dig! Jag tror inte att jag behöver säga mera? Kan vi inte träffas när ni är här uppe? :D Skulle vara dundermysigt! Annars kommer jag ner snart :D VILL VILL VILL! Vi måste sticka ut å shoppa :D Haha!!



Du är bäst ängel! Pussar

2009-02-23 @ 13:11:11
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Beccs

dubai ligger inte i indien..? uppdatera!!

2009-02-23 @ 20:54:00

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0