sålt min dator

måste bara ta ett officiellt farväl av min dator som jag sålde innan ikväll. kommer antagligen att sakna den lite, men ska ju köpa en ny om typ två veckor. :)
en från klippan köpte den till sin 7-åriga son, såå sött. fick 1200:- för den, det får jag ändå vara nöjd med för den är megakass. haha. menmen sånt är livet.
jag som skulle vara ledig idag, sabina ringde och frågade vad jag gjorde, och jag bara ingenting. då berättade hon att sannas son blivit sjuk så det var bara att pallra sig upp till shell och ta hennes stängning. men det är goa pengar. :)
nej nu ska jag ta mina kattungar i famnen och lägga mig på soffan och se en film. hoppas att dem somnar i mitt knä.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0