tvätt - ilska

ååååh. ilska. jag som trodde att det verkligen skulle bli som han sa igår. att vi skulle hjälpas åt med tvättstugan idag så inte en person får ta allting. men nejdå. när han kommer hem från jobbet får jag bara rakt upp i ansiktet: "det är din avdelning, jag skiter väl i din jävla tvätt!" det är fan inte rätt att jag ska tvätta hans kläder och vika dem och lägga in dem i garderoben utan att han lyfter ett finger. eller är det det?


Iza-Linn

Okej=) Är de stor skillnad med sladdar, belysning m.m mellan dimmer och vanlig? Jag har bett min fader om önskemål ang. dimmer men han säger att han inte är insatt i de där, att det är snickaren som avgör de mesta.. :c så vill ha nå argument att komma med :O

2009-02-16 @ 17:28:50
Bloggadress: http://izalinnn.blogg.se/

Sandra Gee

Ojdå ska du tvätta.. jobbigt :(



Hur länge har du vart dålig?

Jag va halvdålig i typ 3-4 dagar.. sen bröt det ut som fan.. och efter 3 dagar till så fick jag feber.. Mådde skit.. i 2 dagar.. sen försvann febern.. men den grova förkylningen är kvar och det va 4 dagar sen jag ahde feber nu..



Jag ska bara vara hemma o kurerera idag igen :( Du då?

2009-02-16 @ 17:36:13
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

sofie

tack för tipset :)

2009-02-16 @ 18:58:01
Bloggadress: http://hotstuffs.blogg.se/

Jennie

Detta känner jag igen, men Jimmy har insett att han också får hjälpa tilla. Annars kommer inte hans tvätt in i hans garderob. Så pröva med att säga till Paul, att om han inte hjälper till med tvätten så kommer den att ligga framme. Om det inte skulle funka, så pröva med att inte tvätta alls till han. Lycka till! Kram Jennie

2009-02-16 @ 21:59:05

Sandra Gee

Oj fy.. det där lät inte alls kul! :( Krya på dig och hoppas verkligen att näsan fixar sig



Ja precis, jag heter också Sandra..
Fina* Namn hehe :P



KRAM

2009-02-16 @ 22:34:44
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0