YES!!! min månad räddad

härligt härligt. jag och mamma diskuterade nu när jag var där i helgen om vi kanske kunde köra in om ullared sen på vägen hem från göteborg, men så när vi gick in på internet och kollade så hade dem stängt på söndagar så där sprack det liksom.
och nu när jag kollade så bara skulle dem ha öppet på söndagar från och med den 1 mars och det är i mars vi ska dit. åååh. min månad är räddad. gud som jag längtar. om inte mamma och dem vill köra in där ska jag och paul bannemej köra själva i min bil. vill så hemskt gärna dit. ska bli sååå mysigt. och ja nu är det minsann bestämt också. JAG SKA DIT!!! och det bästa av allt, paul kommer att vara med och ooh va najs! kan inte beskriva hur jag känner just nu. glädje.

men nu ska jag springa in och väcka paul i soffan och få över honom i sängen.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0