21 januari 2009

vilken dag. har ringt typ 20 personer idag som ville köpa min dator. den som är så kass. usch, jag menar, vem vill ha den liksom. haha. menmen. tydligen ganska många. så det var ju bra. kanske tog för billigt betalt. ;)

blev helt förbannad när jag gjorde vid mig, min plattång har börjat lägga av. glapp i sladden, paul får minsann titta på den. blev så lack. den stängde av sig flera gånger under tiden jag plattade håret så fick börja om uppvärmningen hela tiden, suck. håret blev inte riktigt lika bra som vanligt, men paul tyckte jag blev fin, och det är ju huvudsaken.

sen när vi kom till väla så lämnade jag in två playstation-spel på game och fick 120 kronor för dem. och så skulle jag köpa singstar pophits, men så hittade inte dem skivan. lack blir man. men dem skulle leta och ringa upp mig när dem hade hittat den, för dem trodde att dem sorterat den fel bara. och det får jag verkligen hoppas för jag vill verkligen ha det. menmen. efter jag varit där så gick vi och åt kycklingsallad på graffitti, asgott. paul bjöd, den sötisen! :)

sen körde vi vidare till hyllinge för att handla mat på city gross. blev lite dyrt, men det var väl för att vi handlade lite ovanliga ingredienser till maträtter och sånt, sånt man inte brukar handla annars. och asmkt grönsaker och frukt och sånt. och dem säger ju att det är dyrare att vara nyttig än onyttig. så är det ju faktiskt, det märkte vi när vi skulle betala idag. hehe.

nu tänkte jag faktiskt se en film som jag har velat se hur länge som helst. måste bara vänta på att filmerna ska överföras klart till datorn i vardagsrummet, nätverket är ju så jävla slött. men vi ska byta ut det snart. som tur är.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0