27 januari 2009

shoppingmani! yes det kan man lugnt säga att jag har haft idag. skulle egentligen bara köpa en klänning till mamma och ett par nya leggings, dem var ju så billiga på vero moda i lund. men det blev en hel massa annat som var helt impuls. shit, vet inte ens vad jag har kvar på kontot. haha. tänkte lista lite här faktiskt för skojs skull!

1 par svarta benvärmare 39:- (ginatricot center syd)
svarta stay-ups 29:- (ginatricot center syd)
brun tunika 49:- (ginatricot center syd)
2 par svarta leggings 40:- (veromoda nova lund)
silvrig kort kjol 20:- (ginatricot nova lund)
svart tunika till mamma 49:- (ginatricot nova lund)
grå-svart twoinone-tunika 49:- (ginatricot nova lund)
helsvart twoinone-tunika 49:- (ginatricot nova lund)
hello kitty morgontofflor 49:- (din sko nova lund)
puder 49,50:- (HM center syd)
hårtottar 19,50:- (HM center syd)
pudersvamp 9,50:- (HM center syd)
Loréal mascara 79,50:- (HM center syd)
rutig sommarjacka 49:- (new yorker center syd)
stringtrosor 29:- (new yorker center syd)
svart t-shit med tryck 69:- (new yorker center syd)
bustier med strumpebandshållare 99:- (new yorker center syd)

det blev en hel del med andra ord. tänkte egentligen fota allting men det orkar jag inte nu när jag såg hur mycket det var. haha men sen får det var vara slut på mitt shoppande för denna månaden, det får fan inte plats mer i garderoben nu. jag måste nog ändå rensa ut lite som jag inte använder, fast jag inte vill. :( älskar att ha massor med kläder. får väl gå på skor nästa månad känner jag. hehe. har inte köpt nya på aslänge. visserligen ett par stövlar häromdagen, menmen. haha.

gosan har fortfarande inte fått sina bebisar. gud sån lång väntan det är nu såhär på slutet. går bara och väntar och väntar. tror hon också gör det faktiskt. hon tycker nog det börjar bli jobbigt. hon gör liksom inget annat än ligger och bara glor, och äter och dricker och går på lådan. stackars gumman. hon har det inte lätt.

gud vilken rolig dag jag har haft idag. satt i receptionen på jobb hela förmiddagen sen efter lunch så var jag på kontoret och fick lite upplärning där. supertrevligt. sen att kollegan var i min ålder och ganska het var ju inte sämre. haha. han var fan inte ful. shit om man varit singel. haha. men nu är jag inte det, och jag älskar paul. men gud, man kan ju ändå titta och tycka. eller hur?!
efter det så kom jag bara på sådär när jag körde på motorvägen att jag kan fan köra in om sarah och snacka lite, men det slutade med att jag, sarah och sofie stack till center syd och käkade och fikade och shoppade lite. men det var nog mest jag som shoppade. haha. skämdes lite men vafan. sånt man får ta. en annan dag är det dem som shoppar loss och jag som bara hänger på. hehe.

längtar till lördag också som fan. ska bli riktigt skoj med alla vänner och allt. sofie längtade också. ska bli sjukt skoj att träffa hennes pojkvän dan också.

nej nu ska jag börja på maten, vi ska äta gulaschsoppa idag, jag och paul. kan ju försöka ha den klar när han kommer hem. han är bara på ÖB och köper lister till våra fönsterlampor som vi köpt. han tänkte väl sätta upp dem idag misstänker jag. menmen. nu bär det av till kvinnans rätta plats, the kitchen!

pusspuss <3


Sofie

Naw! Du skall inte skämmas! Enda anledningen till att jag inte shoppade loss också var för att jag redan har handlat så mkt och måste hålla i mina pengar xD Jag lääängtar tills imorrn! Fiie kommer bli full! Håller du mitt hår? hahah xD Funderar på att gå och lägga mig nu bara för att det ska bli Lördag så fort som möjligt :D SES IMORRN BAJB! <3<3

2009-01-30 @ 23:27:39
Bloggadress: http://svarta.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0