aldrig kan något vara bra nog



om det är på ena viset så är det fel, om det är på andra viset så är det fel.
jag förstår inte hur en annan människa kan vara så otroligt respektlös mot den han lever tillsammans med. hur mycket skit ska jag orka ta innan jag verkligen tar steget?
när något roligt har hänt i mitt liv, varför kan han inte bara bli glad för min skull?
varför får jag inte gråta när jag är ledsen utan att han blir arg och tycker att jag är löjlig?
jag förstår inte hur jag ska kunna sätta ord på mina känslor.
jag förstår inte hur jag ska orka detta så mycket längre till.
jag vill inget hellre än att leva med honom, han är verkligen den jag älskar mest av allt och jag vill verkligen inte förlora honom under några som helst omständigheter.
jag vill verkligen inte hamna i en situation där jag inte längre har något val...


Jebus

Hej Sandra!



En bekant till mig var också shoppingberoende. Hon kunde bränna hela sin lön samma dag som den kom, utan att betala hyran osv. Så grova problem har inte jag, men det är näst intill. Augusti har inte ens börjat och jag är redan pank. =/



Hehe, ja jag älskar Hello Kitty! :D

Gör du också det? Fan va roligt!!



Och angående inlägget... Jag har en liten "regel" som jag lever efter när det kommer till kärlek. Känns det inge bra så känns det inge bra. Man behöver ingen konkret anledning till varför man känner som man gör. Vissa känslor går inte att beskriva.

Så... Hoppas känslan försvinner och att allt löser sig för er.



Kramar

2009-07-31 @ 20:17:55
Bloggadress: http://Jebus

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0