am I good or what?!

mm det kan man fråga sig. i förmiddags så pratade jag först med emilia i telefon i 1 timme och 12 minuter. hihi. tänker dock inte tala om vad vi pratade om. thats personal!
men sen när jag pratade med paul efter det så visade det sig att han behövde en speciell pensel till det jobbet han höll på med nu, och jag skulle ju ändå köra förbi helsingborg på vägen till mitt jobb, så snäll som jag är så körde jag upp till flügger och köpte en sån pensel till honom, sen köpte jag även lunch i form av saladshaker på mcdonalds och hade det med mig till honom. (en till mig själv också) så där satt vi på golvet i radhuset som han höll på att jobba i och mös med lunch. riktigt mysigt att göra ett besök så, tycker jag! :)

sen har jag varit runt lite i olika affärer innan jobb och tittat ut möjliga mikrovågsugnar. vi måste ju köpa en ny efter den lilla incidenten. hehe. har hittat några som är fina. det behöver ju inte vara värsta värstingen ju, bara något billigt som har funktionerna som vi behöver. inget avancerat alls. och det hittade jag. nu är det bara att välja ut färg, silver eller svart. det är frågan. tror svart kommer vara finast i vårt nya kök sen när vi har gjort vid, och jag hittade en i svart pianolack. superfin. men vi får se, det finns ju i rostfritt stål också. paul får väl ha med ett finger i spelet. :)

en sak har jag glömt att berätta. igår bokade jag och paul biljetter till något riktigt roligt nästa fredag. han har ju semester, och man kan säga att jag har det med, för vi ska spendera veckan ihop och göra roliga saker. så nästa fredag ska vi bege oss till falkenberg för att se revy på vallarnas friluftsteater med stefan & krister. skitkul. virus i bataljongen heter revyn det här året.
riktigt kul ska det bli, har alltid velat se dem, ända sen jag var liten. vi ska ha med fika och allt och tror det kommre bli en supermysig dag!

nu ska jag fortsätta se the king of queens.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0