flugor borde inte få finnas



en fluga har surrat mig i ansiktet och överallt hela dagen. varför ska dem finnas för? man blir så grymt jävla irriterad på dem. dem har väl sitt syfte också, men jag ser inte det just nu. är sååå ilsk! haha.

nu har vi sett massor med avsnitt av prisonbreak hela dagen. stängde nyss av. vet inte hur många avsnitt vi har sett men det är en hel drös. har dock även hunnit med att laga midda, spagetti och köttfärsås blev det. mumsigt. riktigt najs med hemmalagad god mat på bordet för en gångs skull. det tyckte paul med. det händer ju inte alls när jag inte är hemma och lagar den. hehe.

nu kommer snart emilia hit och vi ska ha lite filmmys ikväll. ska bli riktigt najs. have missed her! har inte träffat henne på några dagar nu ju.

sen har mamma och pappa kommit hem från sin semester idag också. ska bli skoj att träffa dem igen också. dem hade köpt min favoritcider till mig i tyskland. :D

nej nu ska jag klä på mig, har fortfarande pyjamas. inte bra när klockan snart är halv åtta på kvällen. haha. men nån gång får man ha såna dagar också.

ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0