godmorgon allihopa!

nu har jag nyss vaknat av att min mobil ringde och det var chefen på jobb. lite frågor angående en tjänst jag sökt och så, är lite smått nervös för hur det ska bli och så. menmen. thats life.
hann aldrig se harry potter färdigt, såg inte ens tills att han träffat sina vänner för första gången, måste ha varit megatrött ändå. jag som absolut inte skulle sova. hehe. men tji fick jag.

förlorade auktionen på den där mp3-spelaren. men jag har budat på en ny så vi får se. det finns ju hur många såna som helst på tradera hyffsat billigt så någon ska jag ha. frågan är bara hur många dagar jag vill vänta eller om jag köper en på fast pris, återstår att se hur mycket nerver i kroppen jag har. hehe.

nu ska jag faktiskt se vidare på filmen från där jag somnade. sen blir det att göra mat innan paul kommer hem, ska helst börja städa också så han ser att jag är duktig. :)

puss o kram


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0