hemskt åskoväder

i förmiddags när emilia skulle komma och hämta mig för att vi skulle iväg och bada så började värsta åskovädret med ösregn och massa muller och blixtrar. blev lite skeptisk där. det regnade hela vägen från ängelholm tills vi var nästan i röstånga. där var det däremot fint. solen sken hela eftermiddagen där och vi fick en fin baddag trots allt. elis hade en kompis med sig också och även martin följde med. riktigt mysigt har vi haft. massa bad och lek!
vi ska definitivt göra om det en dag i nästa vecka när paul har semester så han också kan vara med. :)

nu har vi legat och sett typ halva robin hood och ätit ost och kex framför TVn. emilia och elis åkte nyss hem och jag ska ställa mig och diska. och värsta åskovädret bröt loss nu igen. det är helt ljust ute och ösregnar och ett kolsvart moln är precis ovanför vårt hus, läskigt. gillar inte riktigt att vara ensam hemma när det är så. har aldrig riktigt gillat det, det är inte så att jag är rädd men jag gillar det inte.
ska faktiskt ställa mig och diska nu så att vi kan se prisonbreak och mysa när paul kommer hem från jobbet. han är ju iväg på extraknäck nu.

kommer antagligen blogga mer senare, nu måste jag ta tag i saker här.

hejhej!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0