hur varmt får det lov att bli i sverige?



det är helt sjukt varmt. det är bara inte tillåtet att det får lov att bli såhär varmt, kvavt och svettigt. haha. eller jo, det är självklart helnajs egentligen, men inte när man går omkring i lägenheten och städar och svettas och sen dessutom så ska man iväg och handla på maxi bland alla som slutar jobbet som ska helghandla, var där vid fyra och det var inte särskilt smart. blir man trött eller.
sen utanför var det tio personer i kö till att handla jordgubbar. det är väl bara på midsommar det är så annars?! och tanten framför mig började fråga ut gubben som stod där om vilken sorts jordgubbsplanta det var osv. shiiit, det är bara jordgubbar. och mitt i denna värmen och alla som svettas och bara vill hem.

och det kvittar hur mycket vi har tvärdrag här hemma, det blir inte svalt ändå. det är fan nästan lika varmt ute som inne och det blåser inte alls. jag tror jag dör snart.
men vi har hjälpts åt att städa i alla fall och det ser ut att vara färdigt snart. paul håller på med det sista. han är såå duktig när det gäller städning, mycket mer noggrann än vad jag är, och det är tur!
men jag ska faktiskt hoppa in och ta mig en sval dusch nu, och sen ställa mig och fixa sallad och potatisgratäng osv till gästerna ikväll. ska bli så himla skoj. läängtar såå enormt mycket tills dem kommer.
vi har laddat kylen med massa alkohol och frukt och grönsaker och sånt, det kommer alltså bli en nyttig kväll fast man ändå är lite onyttig till. mumsigt är det i alla fall!
syns det att vi ska ha gäster över på grillning eller?!?
nej nu blir det en sval dusch. lägger upp bilder från kvällen någon gång under helgen, vet inte om jag hinner imorgon men jag ska försöka.

tjingeling!


Areyanna

Sååå mysigt med Grillning=) Toppen!! Vi grilla igår=) Sweet!! Ha en skön söndag!!=)

2009-07-05 @ 14:20:05
Bloggadress: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0