huvudvärk och utmattad



det märks verkligen att man inte är van vid det hårda tempot som vi höll nu måndag och tisdag, jag är helt slut nu när jag kom hem från jobbet. har värsta huvudvärken, det bara dunkar i hela huvudet och jag vill bara lägga mig ner. orkar inte vara uppe en sekund till. ska ta ett par huvudvärkstabletter och sen lägga mig och se vidare på den nya harrypotter-filmen. började ju se den igår när jag kom hem från jobbet men hann inte så långt innan jag somnade. hehe.

har pratat ett lååååångt samtal med oskar i natt. det är verkligen roligt att vi har börjat umgås och blivit vänner igen. vi har nämligen kommit underfund med att vi känner varandra riktigt bra egentligen om man tänker efter, att vi gör det fortfarande menar jag. vi vet hur den andre fungerar. det känns så otroligt bra att prata med någon som verkligen vet hur man menar utan att man får förklara hur mycket som helst. oskar är en perfekt vän! tack för att du finns!

emilia, du med! :) du vet att jag känner precis likadant med dig, det är på ett annat sätt. du är min bästa vän!

paul ligger och sussar så sött på soffan. han hade nog sett en film och somnat till den igårkväll för dator och allting stod igång. och väckarklockorna hade han missat att ställa också. det var nog inteplanerat att han skulle somna. men som den snälla flickvännen som jag är så har jag ställt klockorna till honom och placerat dem i vardagsrummet, och så har jag stoppat om honom med täcke och allt. känner mig hur gullig och snäll som helst.

men nu ska jag faktiskt släcka lampan och leta upp huvudvärkstabletterna. orkar inte mer nu.

godnatt!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0