jävla skit-mp3

så sur jag är nu.
skulle fixa i min mp3 med nya låtar och fixa en playlist som jag kan ha när jag är ute och går, och så tänkte jag gå ut och gå och lyssna på lite najs musik i öronen. men icke då. tydligen så funkar inte drivrutinerna till mp3n i windows vista så där sprack det. hur ska jag nu fixa detta? vi har ju bara datorer med vista och det är ju på min dator som all musiken finns. ååååh vad jag är sur nu.

gick faktiskt in på tradera och budade på en ny mp3. 8GB, svart, skitfin. med radio också dessutom. hoppas jag vinner den auktionen för då kan jag lägga ut min mp3 som jag har nu på tradera och tjäna in dem pengarna, så har jag inte förlorat nånting. visst är jag smart?! ;)

bättre att ha en mp3 som fungerar, och så kan någon annan ha glädje av den som jag inte kan använda. det är ju synd och skam att en sån fin och bra mp3-spelare bara ska ligga och inte användas, för den är verkligen riktigtriktigt bra. det är en creative zen micro 6GB!

nu ska jag se harry potter och de vises sten!

tjotjim!


Malin

Har du provat att gå in på tillverkarens hemsida och kolla om de har drivrutiner där? För ibland uppdaterar dom sånt på hemsidorna och så kan man ladda ner dom och så vips fungerar det igen ;)

2009-07-27 @ 13:50:14

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0