just nu är jag bara arg

jag är bara så grymt arg över en del saker. allt bara fuckar sig. vill inte ha det såhär.
kanske är det bäst att bara gömma sig och dra täcket över huvudet och strunta i alltihopa? 
hur kan man trycka ner en annan människa så att den andra inte längre vill finnas? 
hur kan man tro att hårda ord och taskiga saker inte tar?
hur ska jag nånsin kunna komma tillbaka och vara glad och lycklig efter det här? 
vad har jag gjort för fel?

 nu ska jag i alla fall alldeles strax köra upp till kontoret för att luncha tillsammans med eddie och det är ju alltid trevligt. jag är ju faktiskt rätt så hungrig känner jag nu när jag tänker på det.

tjingelingsan!


Anonym

undra bara eftersom att du skrev att du sakna honom mm ^^

2009-07-30 @ 20:52:24

anne

kan inte du bli medlem på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=183941? hehe (a) man kan få gratis biobiljetter & presentkort - det enda man egentligen behöver göra är att klicka lite. jag har varit medlem i en dag och redan tjänat ihop två presentkort! :D

2009-07-30 @ 21:05:00
Bloggadress: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0