thank god for "the king of queens"



sitter här på jobbet med evelina och har verkligen supertråkigt. det är dock alltid lite roligare när hon sitter bredvid, men ändå, det är sjukt tråkigt jobb. att bara sitta och glo. man vill bara ut och köra, sen är jag lite hungrig också så jag vill väl bara komma härifrån så jag får någon mat i magen.

måste bara berätta hur det såg ut i mina föräldrars hus när jag kom dit inatt. herregud, det var riktigt riktigt längesen jag såg det på det viset, eller jag har nog aldrig gjort det förresten. helt sjukt vilken röra och vilken stank. hela köket var översvämmat av disk och matrester och det låg kattbajs på plattorna i hallen och var bara allmänt rörigt med saker överallt.
kände verkligen att jag fick slå näven i bordet litegrann så jag "tvingade" fredrik att ta itu med köket. i alla fall disken. där blev inte rent men dock acceptabelt, med tanke på att det är två killar på 18 respektive 19 år som bor där. tänk om det ser ut så när mamma och pappa kommer hem från semestern. stackars dem att komma hem till ett hus som ser ut på det viset. tur att det inte är mitt hus.
fast jag ska inte säga något egentligen, för hemma hos oss ser det ut som någon har släppt en bomb där också. men det ska vi ta itu med på dagen imorgon. och då ska vi ta itu med det  grundligt. imorgon blir alltså städdag för mig, innan vi beger oss till falkenberg för att se stefan & krister. :)

med tanke på rubriken här uppe. sitter och tittar på the king of queens just nu, är inne på tredje säsongen och det är sjukt roligt. dem får in såna otroliga skämt, dem flesta handlar om äktenskapet dock men riktigt skoj är det. I like!

nu ska jag fortsätta kolla!

hejsvejs!


Gynning

Hoppas allt är bra med dig, fortsatt trevlig lördagkväll

2009-07-18 @ 21:11:37
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0